Informujemy, że od stycznia 2024 roku nie przyjmujemy już nowych piesków do hotelu, zatem nie prowadzimy również przygotowania w ramach naszych autorskich TENINGÓW HOTELOWYCH.

Hotel Szeptun pracuje w 2024 roku w wybranych okresach

Oferta i Cennik

Obowiązuje od 1 grudnia 2023 roku do odwołania.

 

TRENING HOTELOWY by Szeptun

Obowiązuje od 9 listopada 2023 roku do odwołania.

 

W Szeptunie każdy pies ma zapewnioną indywidualną opiekę, wychodzi na wybieg zawsze sam, dlatego jesteśmy w stanie gościć również psy nie lubiące innych psów. Realizując usługi na najwyższym poziomie i zgodnie z najnowszą wiedzą o psach i w trosce o ich emocjonalny komfort, każde Wczasy w naszym hotelu są poprzedzone WIZYTĄ ZAPOZNAWCZĄ – koszt 180 zł (czas trwania do 50 minut), podczas której uzupełniamy informacje o psie i przeprowadzamy pierwszy trening hotelowy. Często wizyta ta ma charakter konsultacji, w trakcie której regulujemy dietę psa i przygotowujemy psa do treningu.

Każdy kolejny TRENING HOTELOWY przygotowujący do pobytu w hotelu, to w Szeptunie koszt 150 zł (czas trwania do 40 minut). Natomiast wizyta przypominająca to koszt 120 zł. 

Proces przygotowania psa do jego pierwszego pobytu w naszym hotelu kończy ŚWIETLICA PRÓBNA: mini, krótka (czas trwania do 5 godzin) lub długa (czas trwania do 8 godzin), koszt analogicznie 200 zł, 240 zł i 280 zł.

Doba próbna monitorowana to koszt 320 zł.

 

Trening hotelowy

W Szeptunie prowadzimy skrupulatny i zindywidualizowany proces przygotowania psów do samodzielnego pobytu w hotelu. Nie przyjmujemy psów po jednej tylko wizycie zapoznawczej, ponieważ nasze doświadczenie w opiece nad psami jasno pokazuje, że jedna wizyta nie wystarcza, aby zapoznać psa z obiektem i jego funkcjonowaniem w sposób, który mógłby zminimalizować jego emocje, stres podczas pobytu. Dbając o psie dobro, o komfort naszych Gości, przyjmujemy tylko psy, które pomyślnie ukończyły trening hotelowy. Długość takiego treningu jest zróżnicowana w zależności od poziomu gotowości i emocji psa i kończy się pomyślnie zakończonym próbnym pobytem świetlicowym.

Psa gotowego do dobrego, pozytywnego dla niego pobytu zapraszamy na Wczasy. Zapewniamy w ten sposób psu dobry pobyt, a Opiekunom spokojną głowę. Nasi Klienci to Opiekunowie psów, dla których priorytetem jest emocjonalny komfort ich czworonożnych członków rodziny. Pracujemy w oparciu o najwyższe standardy etyczne. Opiekunowie psów biorą udział w przygotowaniu ich pupila na każdym z etapów. W czasie pobyt psa w hotelu, zwanego u nas w Szeptunie WCZASAMI, utrzymujemy stały kontakt z Opiekunami.

Jesteśmy pierwszym hotelem w Polsce, którzy w taki sposób zaczął przygotowywać psy do pobytu. Pracujemy od 2021 roku wg naszej autorskiej metody, która jest oparta o najnowszą wiedzę o psach i w oparciu o nasze doświadczenie w pracy z psami od 2014 roku w „Szeptun Uczymy Rozumieć Psy”. Jako pierwsi powiedzieliśmy o tym, że jedna wizyta zapoznawcza przed pierwszym pobytem psa w hotelu jest w 95% psów niewystarczająca pod kątem redukcji stresu. Nasz proces ma nazwę TRENINGU HOTELOWEGO i jako pierwsi wprowadzamy to pojęcie do świata kynologicznego.

Informujemy, że od stycznia 2024 roku nie przyjmujemy już nowych piesków do hotelu, zatem nie prowadzimy również przygotowania w ramach naszych autorskich TRENINGÓW HOTELOWYCH.

Prowadzimy certyfikowane szkolenia dla hoteli, hotelarzy, petsitterów, opiekunów psów w zakresie TRENINGU HOTELOWEGO czyli naszej metody na jak najmniej stresujące i maksymalnie etyczne wprowadzenie psa do jego nowego miejsca tymczasowego pobytu. Zgłoszenia: szeptun@wczasytwojegopsa.pl

UWAGA!

Z uwagi na duże zainteresowanie naszymi usługami, jak również dlatego, że mamy już sporą grupę stałych Klientów, chcąc zachować dotychczasową jakość pełnionych przez nas usług m.in. poprzez kontrolowanie liczby psich Gości w naszym hotelu, w szczególności w okresie wysokiego sezonu (limit) oraz z uwagi na fakt, że w roku 2024 będziemy znacznie ograniczeni kadrowo, nie będziemy już przyjmować nowych piesków do hotelu, a także będziemy pracować w wybranych okresach roku, z czego znane są już terminy naszych dyżurów w pierwszej połowie roku do maja.

Usługi podczas wczasów Twojego psa

Dla swojego psa możesz wybrać różne usługi podczas jego pobytu w naszym hotelu. Możesz je skomponować dowolnie, w dowolnej ilości, kupić „na sztuki”, każda doba może być inna lub usługi mogą się cyklicznie przeplatać☺

    WCZASY BASIC to podstawowa doba w naszym hotelu. To doba, która obejmuje pełną opiekę nad Twoim psem, w tym minimum 3 indywidualne wyjścia psa na wybieg/wybiegi. To doba bez spaceru i innych usług dodatkowych.

 

    LEŚNY PIES to usługa hotelowa dla psa, polegająca na indywidualnym wyjściu z Twoim psem na spacer do lasu lub w pola, spacer trwa ok 30min, jeśli trasa jest dalsza, to spacer może też trwać do 45 minut.

 

    AKTYWNY PIES to usługa hotelowa dla psa polegająca na podawaniu pokarmu w sposób, który będzie wymagał od psa rozwiązania zagadek, znalezienia sposobu, by móc go dostać, czyli innymi słowy jedzenie podawane w formie zabawy lub treningu. Używamy do tego zabawek, jeśli pies nie zna komend, ale jeśli pies ma swój zestaw komend, wówczas bierzemy je na tapetę. Zdarzyć się może i tak, że nauczymy Twojego psa nowych komend, ćwiczeń, sztuczek.
 

    ZDOLNY PIES to usługa dla psa, oparta na nowoczesnym treningu zwierząt, polecana w szczególności dla szczeniąt i psów młodych, w ramach której możemy:

  • zbudować motywację na karmę
  • wprowadzić kliker trening
  • zorganizować trening przywołania
  • nauczyć psa podstawowych komend
  • nauczyć psa zabawy najpopularniejszymi psimi zabawkami
  • oduczyć psa skakania na ludzi, podgryzania
  • zainicjować kennel trening
  • zorganizować spacery równoległe z innym psem
  • zadbać o pewne obszary socjalizacji, w szczególności gdy mamy do czynienia ze szczeniętami czy psami młodymi
  • inne

 

    DOG INCLUSIVE to usługa dla psa skomponowana dokładnie pod Twoje życzenie, mogąca obejmować wszystko to, co oferujemy, a także uwzględniająca dodatkowe pozaregulaminowe wyjście na wybieg i co tylko będziesz chciał dla Twojego psa, dlatego usługa ta podlega indywidualnej wycenie.

 

    WCZASY DOMOWE to pobyt w domu Szeptuna z domownikami bez udziału innych psów, osobny bezpieczny pokój, spokój i idealne warunki dla psów delikatnych, wrażliwych, również tych zdradzających pewne objawy lęku separacyjnego.

 

    DOBA PRÓBNA to usługa hotelowa dla psa, który ukończył TRENIGN HOTELOWY zakończony pomyślną ŚWIETLICĄ PRÓBNĄ i jest gotowy do swojego pierwszego pobytu. Pobyt ten organizujemy w sposób szczególny, w warunkach jak największego spokoju, często w osobnym domku bez sąsiedztwa innych psów. Pobyt ten jest monitorowany.

 

    POBYT DZIENNY BEZ NOCLEGU to usługa hotelowa dla psa, całodzienna opieka bez noclegu, max do 10 godzin

 

    ŚWIĘTA – wszystkie dni oznaczone w kalendarzu jako ustawowo wolne od pracy, tzw. czerwone kartki.

ZASADY REZERWACJI i podstawowe zasady działania Hotelu

Aby zarezerwować termin dla psa na pobyt w naszym hotelu traktowane jest wypełnienie i wysłanie najpierw Formularza nr 2 „Zapytaj o termin pobytu” (przez naszego stałego Klienta) lub wysłanie Formularza nr 1 „Formularz na wizytę zapoznawczą” i Formularza nr 2 „Zapytaj o termin pobytu” przez nowego pierwszorazowego Klienta.

Potwierdzeniem przyjęcia rezerwacji jest odpisanie przez hotel na maila „Zapytaniowego o termin pobytu”.

Na minimum tydzień przed przyjazdem psa oczekujemy na przesłanie Formularza nr 3 „Formularz zdrowia psa”, w którym pytamy o aktualność szczepień, zabezpieczenie przed pchłami i kleszczami, ostatnie odrobaczenie i UWAGA! szczepienie na kaszel kenelowy.

 Nie przyjmujemy psów do hotelu bez pomyślnie zakończonego próbną świetlicą TRENINGU HOTELOWEGO. Nie przyjmujemy również psów po jednej standardowej wizycie zapoznawczej. Ani tym bardziej „na telefon”. 

Doba hotelowa to przyjazd psa w przedziale 09:00 do 11:00 i odbiór psa w przedziale 09:00 do 11:00 lub przyjazd psa w przedziale 17:00-19:00 i odbiór psa w przedziale 17:00-19:00. Przykładowo przyjazd psa w przedziale 09:00-11:00 i jego odbiór następnego dnia w przedziale 17:00-19:00 jest już traktowany jako 2 doby.

Nie przyjmujemy klientów w godzinach: przed 09:00 rano, w czasie 12:00-17:00 oraz po godzinie 19:00.

W przypadku przedłużenia pobytu psa poza opłacony termin wymagana jest mailowa/sms’owa zgoda hotelu lecz może się zdarzyć, że w powodu innych rezerwacji i braku miejsca w hotelu nie będzie możliwości przedłużenia pobytu psa.

Nie przyjmujemy psów do hotelu bez całościowego opłacenia usługi najpóźniej w dniu przyjazdu psa (gotówka, karta lub odpowiednio wcześniej nadany przelew).
Wpłata nie podlega zwrotowi w przypadku skrócenia pobytu.

Za pracę dodatkową wynikające z konieczności poświecenia psu większej uwagi z tytułu wieku, choroby, cieczki, szczenięctwa oraz trudności behawioralnych w obsłudze psa, hotel mam prawo naliczyć dodatkową opłatę wg poświęconego czasu i stopnia trudności, opłata ta jest regulowana najpóźniej w dniu odbioru psa (gotówka lub wcześniej zlecony przelew).

Za usługi dodatkowe zlecone przed lub w trakcie pobytu opłata jest regulowana najpóźniej w dniu odbioru psa.

Nie pobieramy opłat dodatkowych za standardowe podawanie leków. Pobieramy dodatkowe opłaty za dodatkowe zabiegi higieniczne np. każdorazowe przemywanie psa po wyjściu na wybieg, zmiana opatrunku, smarowanie ran itd.



Specjalności Szeptuna

Trening hotelowy

Jesteśmy pierwszym hotelem w Polsce, który przygotowuje psy do ich pierwszego pobytu w treningu hotelowym. To nasza autorska metoda. Wypracowana na bazie naszych doświadczeń w Szeptunie w połączeniu z najnowszą wiedzą o nowoczesnym treningu psów. Psy przygotowane przez nas do ich pierwszego pobytu w hotelu znoszą rozłąkę z Opiekunami najlepiej, jak to jest tylko możliwe. A sam pobyt po przygotowaniu jest bezstresowy lub jak najmniej stresowy. Nasi Goście traktują hotel jak swój kolejny dom. A nauczone w procesie treningu zasady funkcjonowania tutaj są jasne, przejrzyste i do przewidzenia dla psów. Co obniża ich emocje,

Wszystkie przygotowane psy, które mają za sobą swój pierwszy pobyt w Szeptunie, każdy kolejny raz przyjmujemy z pewnością, że jesteśmy w stanie dostarczyć im dobrych emocji, spokoju, a Opiekunom rzetelnych i uczciwych informacji o pobycie ich pupili. Wierzymy, że z czasem przygotowanie psów do hotelu stanie się kanonem i oczywistą koniecznością. A sama opieka nad psami będzie oparta na zasadach jawności, przejrzystości, a nade wszystko będzie pełniona w sposób etyczny, z poszanowaniem praw i emocji zwierząt.

Wysyłanie zdjęć/filmików

Pozostajemy z Tobą w kontakcie poprzez komunikator Whatsapp, wysyłamy fotki, filmiki i wiadomości dotyczące samopoczucia i aktywności Twojego psa podczas pobytu w naszym hotelu.

Opieka nad psami wymagającymi

Psom starszym, w trakcie leczenia, szczeniakom zapewniamy szczególne traktowanie i uwagę.

Weterynarz

Jesteśmy w stałym kontakcie z najbliższym lekarzem weterynarii Gabinet Weterynaryjny SuperVet Anna Sternak w Smolnicy.

Pobyt psa w domu Szeptuna

Pieski wrażliwe, bardziej wymagające gościmy w naszym domu i zapraszamy ich do wspólnych aktywności i odpoczynku jako naszych domowników.