Formularz Zdrowia Psa Krok 1 z 4 Imię psa Rasa/typ psa Wiek psaDalej Krok 2 z 4 Imię i nazwisko opiekuna Adres e-mail Numer telefonu Miejscowość i kod pocztowy WsteczDalej Krok 3 z 4 INFORMACJE O SZCZEPIENIACH Przyjmuję do wiadomości, że zostałem poinformowany o konieczności posiadania przez psa kompletu szczepień, w tym obowiązkowego szczepienia przeciwko wściekliźnie, szczepienia przeciwko kaszlowi kennelowemu, odrobaczenia, zabezpieczenia przed kleszczami i pchłami. Data szczepienia przeciwko wściekliźnie Data szczepienia przeciwko kaszlowi kennelowemu (min. 72 godziny przed Hotelem, często szczepienie to jest kojarzone z innymi, zapytaj swojego lekarza) Data szczepień kompleksowych przeciwko chorobom zakaźnym Data odrobaczenia (minimum 4 tygodnie przed) Rodzaj zabezpieczenia przeciwko pchłom i kleszczom PIES W HOTELU Proszę zapoznać się i zaakceptować każdy z poniższych punktów. Wszystkie te punkty zostaną również wysłane mailem. Przyjmuję do wiadomości, że jeśli Hotel stwierdzi rozbieżność pomiędzy podanymi przeze mnie informacjami a stanem fatycznym w dniu przyjęcia psa, pomimo odbytych wizyt zapoznawczych, Hotel ma prawo do odmowy przyjęcia zwierzęcia, pomimo uiszczonej opłaty, bez jej zwrotu. Przyjmuję do wiadomości, że Hotel ma prawo odmówić przyjęcia psa w dniu zameldowania, jeśli pies nie będzie odpowiednio przygotowany (wskazana przez Hotel obroża, sugerowane szelki, wymagane linki, brak szczepień, inne) oraz jeśli zachowanie psa wzbudzi obiekcje Hotelu. Przyjmuję do wiadomości, że Hotel ma prawo na każdym etapie odmówić przyjęcia psa, pomimo odbycia wizyty zapoznawczej/wizyt zapoznawczych. Przyjmuję do wiadomości, że zapytanie nie jest równoznaczne z rezerwacją miejsca, a rezerwacja terminu jest aktywna po wpłacie zaliczki w podanym terminie lub po pisemnym potwierdzeniu przez Hotel rezerwacji (mail, sms). W okresie niższego sezonu wpłata zaliczki może nie być wymagana. Przyjmuję do wiadomości, że Hotel ma prawo naliczyć opłaty dodatkowe z tytułu zniszczeń poczynionych przez psa, jak również z tytułu utrudnionej opieki z tytułu wieku psa, złego żywienia i spowodowanej tym biegunki, choroby, cieczki, szczenięctwa oraz z powodu problemów emocjonalnych, behawioralnych psa. Przyjmuję do wiadomości, że w przypadku przedłużenia pobytu psa poza opłacony termin wymagana jest mailowa/sms’owa zgoda Hotelu, lecz może się zdarzyć, że w powodu innych opłaconych rezerwacji i braku miejsca w Hotelu nie będzie możliwości przedłużenia pobytu psa. Przyjmuję do wiadomości, że jeżeli pobyt psa w Hotelu w wysokim sezonie jest rezerwowany z większym niż 30 dniowe wyprzedzenie, wówczas pobieramy zaliczkę w momencie rezerwacji, a pozostała część jest płatna najpóźniej na 30 dni przed terminem przyjęcia psa (przelew, gotówka). Przyjmuję do wiadomości, że jeżeli pobyt psa w Hotelu w wysokim sezonie jest rezerwowany z mniejszym niż 30sto dniowe wyprzedzenie, wówczas Hotel pobiera całą kwotę z góry w momencie rezerwacji (przelew, gotówka). Przyjmuję do wiadomości, że Hotel nie przyjmuje psów do hotelu bez całościowego opłacenia usługi najpóźniej w dniu przyjazdu psa (gotówka lub odpowiednio wcześniej zlecony przelew). Przyjmuję do wiadomości, że wpłata będąca potwierdzeniem pobytu psa w Hotelu w okresie wysokiego sezonu (lato), długich weekendów, świąt nie podlega zwrotowi w przypadku rezygnacji lub skrócenia pobytu. WsteczDalej Krok 4 z 4 10 WAŻNYCH PUNKTÓW W SZEPTUNIE Proszę zapoznać się i zaakceptować każdy z poniższych punktów. Wszystkie te punkty zostaną również wysłane mailem. 1. Punktualność przy wizycie zapoznawczej, przyjęciu i odbiorze psaW hotelu ważna jest dla nas czasowość. Każda zmiana godziny przywozu i odbioru psa musi być wcześniej ustalona. My według tych ustalonych wcześniej godzin układamy cały dzień opieki nad psami. Praca w hotelu wymaga od nas planowania dnia co do minut dosłownie. Wyjścia, spacery, sprzątanie, karmienie - przy już kilku psach mamy zaplanowany dzień po brzegi. A u nas każdy pies wychodzi indywidualnie. W tym musimy uwzględnić przyjazdy i odjazdy psów. Plus ewentualne wizyty zapoznawcze. Dlatego każda zmiana ustalonej wcześniej godziny spotkania, przywozu/odbioru psa musi być jak najwcześniej zgłoszona. Może się zdarzyć, że wskutek innych ustaleń w grafiku zmiana godziny nie będzie możliwa na inną dogodną dla Klienta. Wtedy w szczególności w okresie wysokiego sezonu, gdy grafik jest szczelnie wypełniony, spóźnienie się może oznaczać przesunięcie przyjęcia/odbioru psa o godzinę lub więcej. Dlatego prosimy o punktualność. O trzymanie się wcześniej wskazanych w Formularzu godzin przyjazdu i odbioru psa. I prosimy o pozostawanie z nami w kontakcie, gdyby miało dojść do spóźnienia większego niż 15 minut. 2. Procedura rezerwacyjnaJako zgłoszenia psa do hotelu traktowane jest wypełnienie i wysłanie najpierw Formularza Zapytaniowego, a później Formularza Rezerwacyjnego oraz mailowe potwierdzenie przyjęcie rezerwacji przez Hotel. Wiadomości wysyłane za pomocą różnych komunikatorów oraz Facebook służą nam do pierwszego kontaktu, niemniej jednak nie są formą rezerwacji miejsca. Każda nowa rezerwacja, zmiana terminu/godziny wymaga wypełnienia i wysłania nowego Formularza. 3. Indywidualne podejście SzeptunaW naszym hotelu KAŻDY PIES WYCHODZI NA WYBIEG CZY SPACER INDYWIDUALNIE stąd jesteśmy w stanie przyjąć psy nie lubiące innych psów. Agresja psa wobec innych psów nie jest dla nas przeciwskazaniem do przyjęcia. Ale nie możemy przyjąć psa, który zaatakował człowieka. Możemy też nie przyjąć psa, który zdradza objawy lęku separacyjnego, jak również psa, którego poziom emocji wykracza ponad normę, co wpłynęłoby na możliwość jego obsługi i spokój innych psów. Musimy wiedzieć o wszystkich istotnych problemach behawioralnych Twojego psa. Te informacje możesz przekazać nam wypełniając Formularz do Wizyty Zapoznawczej. 4. Wizyta zapoznawcza (Wezwanie na hotelowanie”)Nie przyjmujemy psów do Hotelu bez uprzedniej odbytej wizyty zapoznawczej, bezpłatnej. W okresie wysokiego sezonu możemy nie być w stanie odbyć takich wizyt. Wizyta zapoznawcza nie gwarantuje przyjęcia psa. Hotel może poprosić o więcej niż jedno takie spotkanie celem właściwej dla psa adaptacji w nowym miejscu. 5. Doba hotelowa, kiedy nie obsługujemy Klientów, zasady wejścia na teren obiektu.Przyjazd psa w przedziale 09:00 do 11:30 i odbiór psa w przedziale 09:00 do 11:30 lub przyjazd psa w przedziale 16:00-18:30 i odbiór psa w przedziale 16:00-18:30 to doba. Przyjazd psa w przedziale 09:00-11:30 i jego odbiór następnego dnia w przedziale 16:00-18:30 to 2 doby. Jesteśmy otwarci w określonych porach. Nie przyjmujemy Klientów w godzinach 12:00-16:00. Klienci nie wchodzą na teren Hotelu bez pracownika Hotelu. Prosimy czekać na parkingu. 6. Walizka psa jadącego na Wczasy do Szeptuna Spakuj: książeczkę zdrowia psa z aktualnymi szczepieniami i wpisem o odrobaczeniu nieprane z wyraźnym zapachem domu legowiska dla psa (2 przy pobycie dłuższym niż weekendowy), wybierz to „gorsze” posłanie, nie puchate, nie z gąbką w środku i najlepsze jakie ma Twój pies, najlepiej derka, koc, dywanik, niski materacyk, poduchy wypełnione sztucznym tworzywem nie są najlepszym, najbezpieczniejszym rozwiązaniem jedzenie psa (lekarstwa jeśli zażywa) pies koniecznie w dobrze dopasowanej obroży, klasycznej, zapinanej jak pasek na oczka (szelki opcjonalnie) możesz, ale nie musisz przywozić miski, mamy hotelowe możesz przywieźć tylko najtwardsze gryzaki: torgasy, kopyta, patyki kawowe, rogi jelenia do zostawienia psu w boksie możesz przywieźć ulubione smaczki Twojego psa możesz zostawić woreczki na kupy Nie przywoź: smyczy (używamy hotelowych) zabawek maskotek poduszek gryzaków 7. Bezpieczeństwo czyli pełne info o psie, pazury i obroża.Nasze bezpieczeństwo to pełne info o Twoim psie i jego ewentualnych problemach, z którymi możemy spotkać się w opiece nad nim. Nie zatajaj informacji, które w skutkach mogłyby zagrozić zdrowiu lub życiu opiekunów. Prosimy obetnij psu pazury przed pobytem w Hotelu. W ten sposób unikniemy w sytuacji skakania psa na nas ran na naszym ciele i podartych ubrań. Dziękujemy. Najważniejsza i podstawowa w naszej pracy jest OBROŻA. Prosimy, aby psy przyjeżdżały do nas w obrożach klasycznych, zapinanych jak pasek, na oczka. Mogą to być obroże z Biothane, skórzane, z materiału, jednak mocne i trwałe, nie do odpięcia, nie do zsunięcia, raczej ciaśniej zapięte, tak, aby obroża była nie do zdjęcia przez psa. 8. Spacery, Basen, Aktywny Pies.Wychodzimy z psami na spacery do lasu i w pola. Jednak jeśli spacer z psem będzie niemożliwy dla nas fizycznie ze względu na zachowanie psa na smyczy, ciągnięcie, wyrywanie się, wówczas usługa spacerowa nie będzie mogła być zrealizowana. To samo dotyczy Basenu i Aktywnego Psa. Może się zdarzyć że pomimo zamówienia usługi kąpieli w Basenie w ramach pakietu Wodny Pies czy Aktywnego Psa, nie będą te usługi możliwe do zrealizowania wskutek niechęcie psa do kąpieli w Basenie czy braku motywacji na karmę w przypadku Aktywnego Psa. 9. Zdjęcia i filmiki.Staramy się w szczególności w pierwszych dobach pobytu psa w hotelu relacjonować jego pobyt, niemniej jednak z uwagi na ilość pracy możemy przesyłać te materiały w czasie wolnym od pracy, często późnym wieczorem, w nocy lub z większym niż dobowe opóźnieniem. Zatem nie martw się, jeśli będziesz musiał chwilę poczekać. Zdjęcia i filmiki wysyłamy bezpłatnie przez pierwsze dwie, maksymalnie trzy pierwsze doby pobytu psa. 10. W dniu przyjęcia, szczepienia i zabezpieczenia, odmowa przyjęcia.W dniu przyjęcia psa prosimy o punktualność. Potrzebujemy trochę czasu na podpisanie Umowy Powierzenia oraz na przekazanie rzeczy Twojego psa. Również najpóźniej w dniu przyjęcia psa pobieramy całą opłatę za pobyt z góry, o ile nie został dokonany wcześniej przelew. W przypadku braku tej opłaty Hotel ma prawo odmówić przyjęcia psa. Hotel ma prawo odmówić w dniu przyjęcia psa bez aktualnych szczepień, bez ważnego odrobaczenia, bez wykonanych badań jeśli były zalecane czy w przypadku braku zabezpieczenia przeciwko pchłom/kleszczom czy braku szczepienia na kaszel kennelowy. Jak również psa, którego zachowanie w tym dniu wzbudzi niepokój pracownika Hotelu. Zapoznałam/em się z Regulaminem hotelu i wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z Polityką prywatności. Wstecz